Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dijous, 15 de novembre del 2007

vergonya















Com s’atreveixen?

Porten les seves iaies d’un país no massa llunyà i les fan pidolar descalces pels carrers de Barcelona.

Aquest matí, des de l’estació de Passeig de Gràcia fins a la catedral n’he contades quatre. No conec les mesures previstes per aquest abusos, però haurien de controlar als que forcen – se’m fa difícil una altra explicació- a aquestes pobres dones.

Per sort, més tard, quan he anat al H&M de Portaferrissa a comprar un gorro per protegir la closca – problemes d'alopècia, què hi farem?- d’aquest fred, una noia m’ha deixat passar quan m’he trobat una caixa tancada i m’he adreçat a la del costat. – vas tu primero. –m’ha dit i he pogut tornar a creure en la gent, oblidant per un moment el camp de batalla que es crea a la zona de caixes del super cada dissabte.

He acabat la passejada per Barcelona a la Central del carrer Mallorca comprant Oceano mare d’Alessandro Baricco (Feltrinelli), el llibre que en versió castellana portava la noia que encara no m’ha escrit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada