Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dissabte, 3 de novembre del 2007

aire

La rutina dels dissabtes al matí: piscina i compra setmanal al supermercat.

Ahir vaig fer la llista i ho tenia tot preparat (carro i motxilla) però finalment no he anat ni a nadar ni a comprar, m'he quedat a llegir el diari. M'he acostumat a comprar La Vanguardia cada dissabte pel suplement Teletodo, és més complert que la revista del Periodico que es en català. Ara ja no surt el resum de totes le pelis però hi ha un altre suplement molt interessant: es, avui hi havia un reportatge GENERACIÓN MBL i altres.

Del diari n'he retallat dos articles: Lo que no se ve de la inmigración en los telediarios (que aplaudeix la película 14 kilómetros) i un article de Jaime Arias Los que saben, saben.

Després de relaxar-me he acompanyat a la nena a casa de la seva tia, he tornat caminant tranquilament, he comprat quatre coses pel camí. Per dinar m'he fet una amanida verda i després he fet la migdiada de rigor.

Aquest vespre m'he sentit molt bé, amb ganes de fer coses: canviaré el despatx de lloc, en una habitació amb més llum.

També m'han passat pel cap altres idees: després d'estar tota la vida treballant pels altres, seria tant difícil montar un negoci propi?

Hauré d'anar a comprar un altre dia d'aquesta setmana que tindré temps... per això i moltes altres coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada