Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

divendres, 2 de novembre del 2007

atur


Aquest matí he anat a l' oficina de treball de la Generalitat, el que abans era la INEM,

Abans de les 9 era allà, he estat una estona esperant i finalment ha resultat que hi he anat per res perquè resulta que, tot i que ahir vaig rescindir contracte, formalment estic de vacances fins el dia 11.

M'han donat hora pel dia 12.

Mentre esperava recordava la primera vegada que hi vaig anar, fa més de 15 anys, estudiava BUP i els estius treballava en un escorxador. El jefe ens va fer apuntar a l'atur per cobrar unes ajudes de la Unió Europea. Després vam saber que va cobrar més de les ajudes que el que ens va pagar als joves de l'estiu.

El paisatge ha canviat totalment, avui la majoria de gent que s'esperava eren estrangers (o d'origen estranger): marroquins, africans, de l'est... de fet jo era la rara avis. Segurament són la gent que té més dificultats per trobar una feina estable, la majoria contractes en precari i de curta durada. He tingut la sensació que alguns coneixien bé el lloc i anaven en grup (potser companys de feina).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada