Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dijous, 1 de novembre del 2007

endreça

Avui recomenço.

Després d'uns mesos de tensió he decidit abandonar el barco. No podia més i he rescindit el meu contracte de mileurista.

Ara em prendré un temps de calma que m'ajudarà a refer-me.

Ordenaré les golfes a veure què trobo, potser faré algun curset, m'agradaria aprendre a dissenyar una web, o potser reprendre l'anglès, quina mandra... Tindré més temps per mi.

Espero poder mantenir aquest bloc que tot just avui començo.


Avui, vint-i-u de desembre,
he sortit al balcó:
sota la pluja que ja amainava
he vist els testos, les olles, els pots
de conserva plantats d'atzavares,
de cintes, begònies, geranis i cactus,
de cabellera de la reina
i d'alegria de la casa.
I el gessamí, que si se'm mor, no se'm mor.

Feia molts dies que no sortia al balcó
corrent darrere d'amors i d'altres coses...

Bruixa de dol

Maria Mercè Marçal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada