Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dimarts, 6 de novembre del 2007

espera

"A mi Cadaqués em comença d’agradar quan ja no hi queda cap estiuejant, quan sobre el poble es projecta la buidor de tantes cases tancades i la tètrica presència de les cases arruïnades, quan no es veu passar ningú pels carrers i el mestral fa voleiar la cua dels gats, quan darrera de la decoració una mica teatral de les façanes se sent palpitar una vida dura, insolidària, una mica misteriosa, d’una misèria abnegada. Llavors el poble m’agrada, faci el temps que faci"

PA I RAÏM
Josep Pla

No ho negaré, avui he fet moltes coses però la majoria les he relacionat d'alguna manera o altra amb la Múrgula - l'anomenarem així-.

He passat per la biblioteca, he llegit un llibre de bolets i una guia de plantes d'interior. He buscat la planta que em van regalar l'ultim dia de feina, la setmana passada i he averiguat que es tracta d'una calatea que a l'estiu s'ha de regar cada dues setmanes mentre que a l'hivern n'hi ha prou un cop al mes.

M'he endut en prèstec Doce cuentos peregrinos de Gabriel García Márquez, hi surt un conte "Tramontana", ambientat a Cadaqués. Més voltes sobre allà mateix, per no dir l'estona que he estat buscant "El temps passa a Cadaqués" el llibre de poemes de Quima Casas.

Avui també

he fet 16 piscines (800metres)
he comprat Les històries que els paraules amaguen de Xavier Duran
he fet la compra setmanal de dissabte passat
he fet una bona migdiada
ningú no m'ha escrit


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada