Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

divendres, 11 de gener del 2008

sang

Aquesta tarda, després de nedar (18 piscines) he anat a donar sang. Com les altres vegades he anat a l’hospital Josep Trueta de Girona, tenen un horari poc pràctic ( de dilluns a divendres de 9h a 14h i de 16h a 20h), ja que qui té un horari partit no hi pot anar ni al migdia ni tard, però bé: es fa el que es pot.

Avui hi anat amb el formulari omplert – es troba a Internet- i amb el carnet de donant que em van enviar fa uns mesos, és molt pràctic. Un cop he acabat m’han donat una samarreta i un tiquet per berenar, he agafat un suc de préssec i una canya de crema.

Aquesta és la quarta vegada que vaig a donar sang (un proverbi fula diu que qui compta les seves caques és perquè no té diarrea, espero que més endavant perdi el compte , hi havia anat fa molt temps, però després de l’accident vaig dir-me que ara si que no hi valien excuses, amb els viatges a l’Àfrica –zona de paludisme- he de deixar passar almenys sis mesos, ara n’ha fet just sis que vam tornar amb la Gírgola d’un viatge a Mali, Burkina i Senegal, i a vegades és complicat.

Ara he d’esperar almenys dos mesos per tornar a donar sang, m’han dit que com a màxim es poden fer 4 donacions a l’any, es veu que hi ha gent que ho fa perquè va bé per regenerar, o alguna cosa així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada