Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dilluns, 28 de gener del 2008

cafarnaüm


Aconsellaria de passar per la Boqueria a tothom que s’acostés pel centre de Barcelona. Bé, un viatge també se’l val. Divendres al matí tenia temps i vaig fer un tomb buscant la parada d’insectes que es mengen que finalment no vaig trobar. És increïble la quantitat de fruites i verdures diferents que pots veure, algunes per primera vegada; i el peix, increïble… En poca estona quedes saturat de tanta varietat. Val la pena.

Què més? em vaig sentir enganyat a l’entrar a esmorzar al restaurant Gaudí (cafè amb llet + mini de formatge = 2,46 € ) del carrer de la Boqueria 17: anuncien que no es permet fumar i no és cert. El cambrer em va dir que només al menjador.

Nota positiva: dinar al Perla Nera, via Laietana 32 ; espaguetis marinada (12 €), tot i que faltava un punt de picant eren molt bons. Ambient molt acollidor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada