Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dimecres, 6 d’agost del 2008

esclops

L'estiu passat vaig comprar uns esclops a la costa.

Em són molt còmodes i sempre els porto a casa. Després n'he comprat uns d'un color més discret per poder sortir un moment. He descobert que són comodíssims per anar a nedar: carrer, piscina i dutxa, no cal portar dues mudes.

He vist que la marca original (o originària) és la Crocs, valen 46 € a la botiga (les meves -pirates- menys de 10) i hi ha força gent que en porta. Es veu que es van posar de moda després que en un programa d'aquests americans les portessin. Diuen que van ser uns joves que anaven a pescar que van tenir la idea i les van comercialitzar.

Jo crec que han sigut molt llestos: van agafar el model d'esclop d'infermera d'hospital, confortable i pràctic, i l'han modernitzat amb forats, coloraines i fent-los d'una goma còmode. Tot plegat barrejat amb una mica de màrqueting ha sortit bé.


- Felicitats emprenedors, els meus peus us diuen gràcies


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada