Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

diumenge, 18 de setembre del 2011

telefònica


Fa temps que em vaig donar de baixa de Telefónica (ara Movistar), com els de RENFE (ara Adif) tenen un programa metòdic i ben estructurat per realitzar un nyap rere l'altre.

Els pares encara tenen la vella companyia telefònica. Aquests dies el telèfon no funciona. Quan han trucat al 1004 la resposta és que el seu número, que fa més de 30 anys que tenen, no existeix.

He intentat notificar l'avaria per Internet i contínuament se'm bloqueja la seva Web.

Jo em pregunto: com és que una empresa que té el monopoli de la telefonia i de la xarxa d'Internet, que si si els hi rota bloquegen les companyies rivals que curiosament poden donar un servei més acurat i barat; no té una web en condicions?

Seguirem intentant-ho, gestionarem el canvi de companyia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada