Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dilluns, 30 d’agost del 2010

gorres

No sé si tots els que lluïm poc cabell ens acabem aficionant a les gorres. En tot cas, mai abans -de l'alopècia- havia portat gorra i ara en tinc tot un reguitzell la majoria de les quals no porto.

Vista aquesta dèria capellera, el meu germà no ha tingut cap inconvenient en portar-me una gorra de la Xina, em feia gràcia aquella d'en Mao.

Es veu que va haver de voltar mig país per trobar "la meva" gorra.

Finalment me'n va dur dues: la -suposament- típica, amb estrella inclosa i la que ara porten tots els avis xinesos, amb la seva marca comercial corresponent.


Com es pot apreciar, una porta un símbol de la dictadura del proletariat i l'altra un símbol de la dictadura del capital. Els trauré abans de posar-me-les.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada