Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

dissabte, 1 de novembre del 2008

pluja

Aquest primer de novembre ha estat un dia estrany. Anit tenia mal de coll i m'he aixecat ben constipat.


A primera hora plovia, després hem vist el sol entre clarianes, ha tornat a ploure, encara més sol i després pluja. El dia ha acabat tapat.


En tot el dia no he sortit de casa, he dinat una sopa (ceba, all, bolets, pebrot escalivat, fideus, arròs, sal, pebre mig cub Maggi) he fet una bona migdiada que m'ha ajudat a descongestionar-me una mica.

** D'en jwinfred a Flickr



Excavació


Arriba, sembla, l'aigua de setembre,

l'aire és més viu i ve de gust estar-se

a la finestra a veure caure pluja.

Sagna decapitat el sol al fons

però la massa de núvols destil·la

una llum bruta. No sé què miro,

encara, el cel, com si es pogués entendre

la música d'òpera dels núvols.

Si és llum, només: un ariet de vidre

que m'esbotza els vitralls de la mirada.

L'aigua que va caient ara rellisca

sobre la pedra de la meva estàtua.

Hi deixarà, potser, un rastre de molsa,

un verd que el cicle anirà esgrogueint.

Serenament notaré com les mans

i els llavis de l'erosió m'estimen.



PUIGVERD, A. Curset de natació, Edicions Proa, Barcelona, 1992




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada