Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

diumenge, 14 de setembre del 2008

istambul


Ahir vàrem anar a fer un tomb per la costa del maresme nord. Ens vam aturar a Calella. Volia ploure, es veien llamps llunyans i la riera estava tancada.

Vam poder aparcar en zona blava en un lloc molt cèntric i vam passejar pel carrer comercial. Feia fresca i hi havia pocs turistes.



Finalment vam anar a sopar en un restaurant turc. Bon aspecte, net i ordenat.

El restaurant Istambul es troba en el número 10 del carrer Riera Capastre de Calella l'ambient és acollidor i pots sopar a un bon preu: pizza turca, empanada de carn, dürüm de pollastre i begudes per 17 Euros. 
Hi ha plats més complets però amb això vam quedar tips tots tres: la Gírgola, la Pimpinella i jo. Em va sorprendre que els plats siguin poc gustosos, no es nota el gust d'espècies, de fet jo vaig demanar picant i ni el vaig notar, és potser l'únic retret que hi trobaria.

Suposo que ens anirem acostumant a fer parada en aquests restaurants-kebab. La veritat és que m'hi vaig sentir més bé que en qualsevol bareto que et serveixen soroll, tapes passades i entrepans sense tomata.