Pàgines

algunes de les coses que em ballen pel paraigua

divendres, 21 de març del 2008

perpinyà

Visita a Perpinyà aprofitant que a França el divendres sant no és festa, fan festa el dilluns i dimarts de pàsqua.

Llista de llibres per comprar:

Ubu Roi d'Alfred Jarri

En attendant Godot de Samuel Becket

Dans ma chair de Katoucha Niane

i alguns de la col·lecció de Max et Lili


Al Voló vam parar (com sempre) als magatzems Leclerk i allí vaig trobar el llibre de la Katoucha i un de Lili.

A Perpinyà vam aparcar al carrer Quai de Barcelona, en zona blava (allà en diuen taronja) i vam anar a menjar en aquella zona cèntrica. La Gírgola tenia ganes de menjar cuscús, vam trobar un marroquí al carrer Grande la Monnaie. Le Mazagan.
Cous-cous poulet: 10,50 €
Cous-cous legumes 8,50 €
The à la mente 1 €

No em va convèncer ni el menjar ni el servei ni l'ambientació.


Després vaig aprofitar per anar a la llibreria Torcatis, Carrer Mailly, 10. Vaig comprar Ubu roi, no tenien Esperant Godot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada